nuffnang

Thursday, July 8, 2010

Restoran Ayam Penyet, seksyen 9 Shah Alam.

Setelah dua hari berbuka puasa di rumah, hari ini ingin berbuka puasa di luar sambil menyambut hari jadi kawan, tempat yang dicadangkan ialah di restoran Ayam Penyet yang terletak di seksyen 9, Shah Alam berhampiran dengan Plaza Shah Alam dan Hotel Concord. 

Sebelum itu sempat  lagi tengok cerita Predators dekat Aeon Bukit Tinggi, Klang, jalan ceritanya ok, ending je macam tak best.

Makanan yang diorder antaranya ayem penyet, gado-gado, sup ekor dengan nasi putih, beserta dengan air jus blended




wah-wah sampai dua gelas air, dahaga sangat la tu.



ini upacara memotong kek hari jadi ikin yang ke-25thn, dah tua pun,..ha..ha.., kek cheese plus apple pai.



Secara keseluruhan, makanan kat sini biasa aje, dan lebih enak makanan jawa di gerai-gerai biasa. Air minuman ok, tapi manis pulak, air nescafe o pun tak de, aduh.... semua ade 3 in 1 je. Suasa tempat , layanan pekerja engan keadaan restoran agak memuaskan cuma menghadapi gangguan daripada tempat membuat minuman, dengan bunyi belander buah yang agak menganggu. Secara keseluruhan memang tak akan pergi dah..kalau orang belanja ok je,....memang tak kene selera kot.